تشرف ۴۵۰۰ زائر پیاده به مشهد مقدس هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا (ع)، از تشرف ۴۵۰۰ زائر پیاده به مشهد مقدس هم زمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) خبر داد.

حسین رضایی امروز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات هرساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، زائران پیاده از نقاط مختلف کشور و نیز از کشورهای همسایه برای عرض ارادت به ساحت قدس رضوی خود را به مشهد می‌رسانند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا(ع)، افزود: برخی از این زائران از کشور عراق هستند که بر اساس آمار، ۴۵ کاروان عراقی وارد مشهد شدند.

او اضافه کرد: این زائران از شهرهای کربلا، نجف و کاظمین حرکت کردند و پس از زیارت مرقد منور حضرت معصومه (س) در قم، راهی مشهد مقدس شدند.

رضایی افزود: همچنین کاروان‌های زائران پیاده از شهرهای کاشمر، تربت حیدریه،  نیشابور،  بردسکن، چناران، فریمان و روستاهای اطراف مشهد، از روز ۲۲ آذر به سمت مشهد حرکت کردند و در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در روز ۲۶ آذر وارد مشهد شدند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده امام رضا (ع)، ادامه داد: کاروان‌های پیاده عراقی در طول مسیر از خدمات مردمی و خیران و در مسیر سبزوار و نیشابور به مشهد از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی  پنج ایستگاه صلواتی بهره‌مند شدند.

او خاطرنشان کرد: همچنین دو ایستگاه صلواتی موقت در مسیر چناران به مشهد و دو ایستگاه دیگر در مسیر فریمان به مشهد از ۲۵ آذر تا ظهر روز شهادت به زائران امام رئوف خدمت‌رسانی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha