کارگاه آموزشی آشنایی با رویدادها و نمایشگاه‌ها در شهرستان کوثر برگزار شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با رویدادها و نمایشگاه‌ها در شهرستان کوثر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با رویدادها و نمایشگاه‌ها با هدف آمادگی نهادها و فعالان بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: نمایشگاه‌های گردشگری فرصت ویژه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های منطقه هستند و نحوه حضور در این نمایشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او تاکید کرد: این کارگاه با حضور فعالان حوزه گردشگری و مسئولان نهادهای اجرایی شهرستان کوثر در مزرعه گردشگری ائلوین برگزار شد و این کارگاه در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

نجارقابل ادامه داد: نمایشگاه گردشگری تهران که در بهمن ماه برگزار خواهد شد یکی از اهداف برگزاری این کارگاه در شهرستان کوثر بود و در این کارگاه از فعالان حوزه گردشگری شهرستان دعوت شد برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در نمایشگاه پیش رو حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402093001741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha