برنامه‌ریزی برای فعالیت یک‌ماهه ستاد سفر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای فعالیت یک‌ماهه ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز جمعه یکم دی‌ماه، چهارمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان با حضور نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان و همچنین نمایندگان تمامی کمیته‌های ستاد در محل تالار دانشگاه جامع علمی و کاربردی شهرداری‌های اصفهان برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استانداری اصفهان، از این پس ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان با ۱۵ کمیته فعالیت خود را تا نوروز ۱۴۰۳ ادامه خواهد داد.

او افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با نوروز ۱۴۰۳، تلاش داریم تا فعالیت ستاد سفر استان از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ایام عید سعید فطر در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه یابد تا از این طریق بتوان به گردشگران در طی این مدت خدمات‌رسانی شایسته کرد.

در این نشست کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گزارشی از فعالیت‌های خود در ۳ ماه گذشته ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100200029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha