نمایشگاه گردشگری پارس شیراز می‌تواند صادرکننده فرهنگ ملی و مذهبی باشد

فرماندار شیراز با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس به‌دنبال توسعه گردشگری هستیم، گفت: با توجه به حضور میهمانان خارجی در این نمایشگاه، این رویداد می‌تواند صادرکننده فرهنگ غنی ملی مذهبی خودمان در بین مدعوین بین‌المللی باشد.

به گزارش  میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فارس، لطف‌الله شیبانی با حضور در دبیرخانه نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری پارس و نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت‌: خوشبختانه تیمی که متولی برگزاری این رویداد بزرگ و بین‌المللی است، تلفیقی از  بخش‌های دولتی و خصوصی است.

او با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده از سوی ستاد اجرایی نمایشگاه گردشگری پارس افزود: این تیمی که ما امروز  شاهد فعالیت آن‌ها هستیم، با توجه به ارائه برنامه‌های بسیار خوب و توانمند با انگیزه و صلابت پای کار ایستاده‌اند.

فرماندار شیراز ابراز امیدواری کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی  امسال می‌تواند با کیفیت و تأثیرگذاری بیشتر در بین نمایشگاه‌های در استان و حتی در کشور برگزار شود.

شیبانی در خصوص تأثیر این دو نمایشگاه تخصصی در ابعاد مختلف بیان کرد: اساساً خود گردشگری موتور محرک و عامل اصلی در پیشبرد مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین اشتغال و توسعه اقتصاد است.

او اظهار کرد: اگر این موتور محرک به خوبی به حرکت در آید مطمئناً یکی از اصلی‌ترین آثاری که خواهد داشت حل مشکل اشتغالزایی و اقتصادی است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha