میز گردشگری در  مازندران راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از راه‌اندازی میز گردشگری در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی یکشنبه ۱۰ دی۱۴۰۲ در جلسه هم‌اندیشی با فعالان بخش خصوصی با بیان اینکه رونق گردشگری با انگیزه و فعالیت بخش خصوصی اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: بخش دولتی و خصوصی باید با نگرش تعامل و همکاری در کنار هم باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ادامه داد: راه‌اندازی میز گردشگری فرصت هم‌اندیشی برای بخش خصوصی را فراهم می‌کند تا موانع، مشکلات و انتظارات خودش را مطرح کند.

او با بیان این مطلب که با تعامل بیشتر بخش خصوصی و دولتی گام‌های مهمی در توسعه این صنعت در استان برداشته می‌شود؛ تصریح کرد: تشکیل جامعه حرفه‌ای واحدهای پذیرایی بین‌راهی و سفره خانه‌های سنتی از دیگر برنامه‌های حوزه گردشگری برای ایجاد ارتباط موثر با فعالان این حوزه است.

ایزدی افزود: گردشگری صنعتی فرابخشی است. اگرچه میراث‌فرهنگی. گردشگری و صنایع‌دستی متولی این حوزه است اما توسعه و اقتصادی شدن این حوزه منوط به همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان است. 

در پایان جلسه نیز روسای جوامع و تشکل‌های گردشگری مازندران برای رفع مشکلات گردشگری استان دیدگاه‌ها و نظرات خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha