مجتمع گردشگری تفریحی در روستای جارو ساخته می‌شود/ ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به ساخت یک مجتمع گردشگری در روستای جارو اشتهارد گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذار برای تکمیل این طرح ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ تصویب شد. 

 به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز رحیم خاکی روز دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ با بیان اینکه روستای جارو از روستاهای هدف گردشگری شهرستان اشتهارد است، افزود: این مجتمع گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه این مجتمع گردشگری به عنوان یک مکان اقامتی پذیرایی می‌تواند بخشی از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان اشتهارد را فراهم کند، اظهار کرد: این مجتمع با دارا بودن ۳۲ اتاق، ظرفیت پذیرش ۱۲۸ نفر را دارد و باعث اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵ نفر و غیرمستقیم برای ۷۰ نفر می‌شود.

خاکی ادامه داد: از آنجایی که روستای جارو جزو روستاهای کمتر برخوردار اشتهارد محسوب می‌شود و زیرساخت گردشگری مناسبی ندارد، این مجموعه می‌تواند یکی از نیازهای اساسی اقامتی و گردشگری منطقه را برطرف کند.

او این مجموعه را با توجه به نزدیکی به شهرک صنعتی اشتهارد و به دلیل مراجعات صنعتگران و تاجران به این منطقه یکی از ظرفیت‌های مناسب اقامتی و پذیرایی این شهرستان عنوان کرد.

 مجتمع گردشگری اقامتی‌ پذیرایی روستای جارو با مساحت بیش از ۸ هزار متر زمین و زیربنای ۲۱۰۰ متر با دارا بودن ۳۲ سوئیت و ظرفیت پذیرش ۱۲۸ نفر یکی از پروژه‌های خوب در حوزه گردشگری شهرستان اشتهارد به شمار می‌رود که اخیرا مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل این پروژه تصویب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101801011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha