پروانه بهره‌برداری دفتر فرهنگ گشت بابلسر لغو شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از لغو پروانه بهره‌برداری دفتر فرهنگ گشت بابلسر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی سه‌شنبه ۱۹دی ۱۴۰۲ افزود: با توجه به رأی صادره کمیسیون فنی استان مازندران در راستای لغو پروانه بهره‌برداری بند «ب» مجوز فعالیت شرکت خدمات سیاحتی و جهانگردی فرهنگ گشت بابلسر لغو و امحاء تابلو شرکت نیز مورد تأئید اعضای کمیسیون عالی قرار گرفت. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت در زمینه بند «ب» از سوی دفاتر مذکور ممنوع و تخلف محسوب می‌شود، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از جمله تاسیسات تاثیرگذار در توسعه گردشگری است که در مبادلات گردشگری و رونق اقتصادی نقش بسزایی دارد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۴ دفتر خدمات گردشگری در مازندران فعالیت می‌کنند؛ تصریح کرد: شهرستان ساری با ۴۳ دفتر خدمات گردشگری بیشترین فعالیت را در زمینه گردشگری دارد.

اسحاقی به حضور مازندران در نمایشگاه گردشگری تهران با شعار مسیر سبز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در نمایشگاه بین‌المللی آتی دفاتر خدمات گردشگری مازندران حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101901043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha