۱۰ مدرسه بلا استفاده رامسر کاربری گردشگری گرفت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: تا کنون ۱۰ مدرسه بلااستفاده با صرف هزینه بهینه‌سازی و مرمت ۵۲ میلیارد تومانی در نقاط مختلف شهرستان رامسر به چرخه تاسیسات خدمات گردشگری و اقامتی اضافه شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نادر سحرخیز ۲۳ دی ۱۴۰۲ با بیان اینکه ظرفیت‌سازی از مدارس بلااستفاده یکی از بهترین برنامه‌های این اداره است که در سال‌های گذشته به همت آموزش و پرورش شهرستان رامسر در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته است، اظهار کرد: این مدارس به شکلی مطلوب به اقامتگاه تبدیل شده است و تعدادی از این واحدها جزو واحدهای خوب شهرستان هستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در همه حوزه‌ها را نیاز روز شهرستان رامسر برشمرد و بیان کرد: استفاده از مدارس متروکه و بلا استفاده به اقامتگاه‌های متنوع و واحدهای پذیرایی باعث تامین بخشی از نیازهای شهر نمونه گردشگری رامسر شده و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

او همچنین اشاره کرد: تا کنون ۱۰ مدرسه با صرف هزینه بهینه‌سازی و مرمت ۵۲ میلیارد تومانی در نقاط مختلف شهرستان رامسر به چرخه تاسیسات خدمات گردشگری و اقامتی اضافه شده است. 

سحرخیز ظرفیت ایجاد شده در مدارس سابق را بیش از ۵۰۰ تخت بیان کرد و گفت: این میزان ظرفیت‌سازی برای شهرستان رامسر قنیمت است و علاوه بر آن این مراکز گردشگری سبب اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102301295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha