یگان حفاظت میراث فرهنگی استان مرکزی و دفتر تحقیقات نیروی انتظامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری نشست تعامل و همکاری علمی، پژوهشی با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سرهنگ مهدی رحیمیان تصریح کرد: در این نشست که روز گذشته ۲۶ دیماه ۱۴۰۲ و با حضور حمیدرضا نومرادی ریاست دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، زمینه‌های همکاری در پیشبرد اهداف سازمانی و بهره‌مندی از تجارب علمی و امکانات یکدیگر مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اضافه کرد: حاصل این نشست به امضا رسیدن تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بوده است.

سرهنگ مهدی رحیمیان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک که در ۵ ماده بین یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی با هدف تعامل و ارتباط مشترک بین دو دستگاه در دفتر تحقیقات اراک به امضا رسید.

همکاری با یگان حفاظت میراث فرهنگی، تعامل و حمایت‌های علمی در زمینه آموزش و پژوهش، تبادل اولویت‌های پژوهشی و آموزشی و همکاری در پروژه‌های مشترک در حوزه‌های انتظامی و حفاظت از اماکن تاریخی از جمله تعهدات ذکر شده در این تفاهم نامه است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha