ظرفیت‌های گردشگری نیر اردبیل معرفی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نیر از رایزنی با شهرداری نیر و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گردشگری به منظور معرفی ظرفیت‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمد صلحی گفت: به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر جلسه هماهنگی و تعامل با حضور شهردار و اعضای شورای شهر نیر و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امروز سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نیر افزود: شهرستان نیر ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت‌ها آنچنان که باید معرفی نشده‌اند و لازم است با هماهنگی ارگان‌های مختلف در این راستا تلاش کنیم.

او تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که در ماه جاری برگزار می‌شود یکی از فرصت‌های مناسب برای حضور جامع شهرستان نیر و ارائه ظرفیت های شهرستان است و ما در این جلسه از شهرداری و سرمایه‌گذار مجموعه گردشگری آزادی درخواست کردیم که به صورت تعاملی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

صلحی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی در حوزه گردشگری شهرستان نیر در حال اجراست که با توجه به اجرای این پروژه‌ها، ظرفیت‌های موجود و موقعیت مناسب شهرستان شاهد توسعه گردشگری شهرستان در سال‌های آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha