پروژه سرمایه‌گذاری پردیس نیروی انتظامی بررسی شد

جلسه هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ و بررسی پروژه سرمایه‌گذاری پردیس نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز، جلسه ستاد خدمات سفر امروز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از فعالیت‌ها و خدمات نیروهای پرتلاش و فرماندهی انتظامی در ستاد خدمات سفر در طی سال و توجه به موضوع امنیت گردشگران قدردانی کرد.

علی مستوفیان بیان کرد: در نوروز ۱۴۰۳ باتوجه‌به مصادف بودن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران انجام شده است.

در ادامه جلسه سردار مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی اداره کل میراث‌فرهنگی در نوروز ۱۴۰۲ و طی سال جاری منجر به ماندگاری مسافر شده و تأثیرات مثبتی در توسعه صنعت گردشگری، اقتصاد و اشتغال پایدار در استان را به همراه داشته است.

مطهری زاده افزود: همراهی اداره کل میراث‌فرهنگی استان و بخش خصوص صنعت گردشگری در برگزاری مسابقات ملی قرآنی، چهره مناسبی از خراسان شمالی در کشور نمایان کرد.

او ادامه داد: به‌منظور هرچه بهتر شدن شرایط میزبانی در برنامه‌های کشوری و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز برای مسافران و گردشگران نیازمند ایجاد و ساخت پروژه‌های جدید پذیرایی در استان هستیم.

همچنین در این جلسه مقرر شد پروژه اقامتی گردشگری پردیس نیروی انتظامی باتوجه‌به موقعیت و ظرفیت مناسب، با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی و بخش خصوصی تکمیل و برای خدمات پذیرایی و اقامتی پرسنل فرماندهی و مسافران و زائران استان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

با تکمیل این پروژه ۱۵۰ تخت به ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی و هتلی استان اضافه خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110900528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha