مسابقات کردوسی برگزار می‌شود

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: مسابقات جام کردوسی (بازی بومی محلی الک‌دولک) یادواره شهید سید رضی موسوی برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی متقی گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، مسابقات جام کردوسی (بازی بومی محلی الک‌دولک) یادواره شهید سید رضی موسوی در شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر در خصوص برگزاری این بازی بومی محلی پرانرژی و پرتحرک افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از سراسر استان در این رقابت‌ها حاضر شوند.

مهدی متقی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه کردوسی گفت: رده سنی مسابقات آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب گروه‌های پنج نفر در این دوره از مسابقات حضور یابند.

او افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جام تا ۱۰ بهمن‌ماه فرصت دارند تا با شمـــاره ۰۹۱۲۰۹۷۰۶۰۳ تمـــاس حاصل نمایند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه مسابقات کردوسی با همکاری شهرداری مهدی‌شهر، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود، افزود: به‌رسم یادبود به گروه اول این جام ۳۰ میلیون ریال، گروه دوم ۲۰ میلیون ریال و به گروه سوم ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111000635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha