نمایشگاه‌ گردشگری تهران یکی از ابزارهای کارآمد برای بازاریابی توسعه صنعت گردشگری در استان مرکزی محسوب می شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری سومین جلسه هماهنگی به منظور نحوه حضور و نمایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع‌دستی استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران باحضور مدیرکل و معاونان اداره کل خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سومین جلسه هماهنگی به منظور نحوه حضور و نمایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه‌ها همواره یکی از ابزارهای کارآمد و مطلوب در زمینه بازاریابی در راستای توسعه صنعت گردشگری به شمار می‌رود و به‌عنوان نقطه کانونی برای به هم رسانی عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، از نقش به سزایی در معرفی چهره به چهره نوآوری‌ها و خلاقیت‌های عرصه‌های مختلف برخوردار است.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: این جلسه، به ظرفیت بالقوه استان مرکزی در زمینه توسعه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های استان برای پذیرایی هر چه بیشتر گردشگران اشاره کرد.

او تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد استان در حوزه گردشگری، این بخش از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان است.

فرخی بابیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از اصلی‌ترین فرصت‌ها در معرفی توانمندی‌های سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بسته‌‎های سرمایه‌گذاری استان در این بخش‌ها است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با همکاری و هم‌افزایی همه بخش‌های استان بهترین بهره‌برداری را از این ظرفیت ایجاد شده برای معرفی ظرفیت ها و مزیت‌های نسبی استان داشته باشیم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی وابسته در تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha