ستاد خدمات سفر شهرستان ساری  رسما آغاز به کار کرد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از آغاز به کار رسمی ستاد خدمات سفر شهرستان ساری ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، قاسم قادری سه‌شنبه ۱۷ بهمن۱۴۰۲ در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ساری که با حضور مهندس کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری و روئسای دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهرستان ساری به منظور برنامه‌ریزی هر چه بهتر در امر خدمات‌رسانی به مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری در این جلسه ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در ستاد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ افزود: کمیته‌های اجرایی با برنامه‌ریزی دقیق در این ایام آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

قادری با بیان اینکه ستاد سفر در استان مازندران و شهرستان ساری دائمی است، گفت: تمامی کمیته‌های اجرایی در این ستاد با برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های فرهنگی، آماده استقبال از گردشگران در سال جدید هستند و با مهمان‌نوازی و ترویج رویدادهای فرهنگی و بومی محلی خاطرات خوشی برای گردشگران و شهروندان عزیز رقم می‌زنند.

در ادامه هر یک از مسئولین کمیته‌های اجرایی ستاد خدمات سفر به ارائه گزارشی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha