کیفیت برگزاری نمایشگاه گردشگری هر سال بهتر می‌شود/ نمایشگاه گردشگری رویدادی پر از شور و نشاط است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری، گفت: کیفیت برگزاری این نمایشگاه هر سال بهتر می‌شود و با توجه به اینکه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مقوله‌هایی هستند که تماشای آن‌ها و آثار مرتبط با این سه حوزه برای همه افراد هیجان‌انگیز است، خود من هم بسیار علاقه‌مند به حضور در این رویداد هستم.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، گفت: با توجه به اوصافی که از این نمایشگاه شنیده شده، می توان این نمایشگاه را رویدادی با نشاط و پر شور و هیجان توصیف کرد.

او با بیان این که مهندس ضرغامی نیز توضیحات بسیاری را در خصوص این نمایشگاه ارائه داده اند و مشخص است که کیفیت برگزاری این نمایشگاه هر سال بهتر می شود، افزود: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مقوله هایی هستند که تماشای آنها و آثار مرتبط با این سه حوزه برای همه افراد هیجان انگیز است و خود من هم بسیار علاقه مند به حضور در این رویداد هستم.

زارع پور همچنین ادامه داد: سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای شکوفایی بیش از پیش نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند و ما در وزارت ارتباطات به سهم خودمان برای ارتقای آنها تلاش می کنیم. برای مثال ظرفیت‌ های بسیاری در حوزه گردشگری با کمک ابزارهای فناوری می ‌تواند فعال شود و همچنین به معرفی و فروش محصولات صنایع ‌دستی نیز می توان کمک شایانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha