بازدید وزیر علوم از هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران/ زلفی‌گل: از فعالان و پژوهشگران حوزه گردشگری حمایت می‌کنیم

وزیر علوم با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، محمدعلی زلفی‌گل ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ و هم‌زمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از بخش‌های مختلف و غرفه‌های گوناگون این نمایشگاه بازدید کرد.

وزیر علوم با همراهی علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، از غرفه‌های مختلف نمایشگاه گردشگری بازدید و با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از نزدیک گفت و گو کرد.

در این بازدید که تعدادی از مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت علوم نیز حضور داشتند، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی توضیحاتی را درباره هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران به وزیر علوم ارائه کرد.

وزیر علوم در این بازدید بر تقویت همکاری‌ها بین این وزارتخانه و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حمایت از فعالان و پژوهشگران حوزه گردشگری تاکید کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha