نمایشگاه گردشگری تهران بسیار زیبا برگزار شده است/ رونق گردشگری و صنایع‌دستی ضروری است

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از بخش‌های مختلف هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بازدید به عمل آورد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، انسیه خزعلی امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ضمن حضور در نمایشگاه گردشگری تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره از نزدیک گفت گو کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری همچنین در بازدید از غرفه‌های استان‌های مختلف با تعدادی از مدیران ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فعالان  بخش دولتی و خصوصی حوزه گردشگری گفت و گو کرد.

خزعلی در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، گفت: نمایشگاه گردشگری تهران به شکل بسیار زیبایی امسال برگزار شده و چیدمان غرفه‌ها و شکل جانمایی استان‌ها بسیار خوب و به جا است.
او با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه گردشگری اضافه کرد: بر اساس آنچه که بازدید کردم مشخص می‌شود نمایشگاه امسال از برنامه‌ریزی و از پشتیبانی خوبی برخوردار است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری افزود: در بازدید از نمایشگاه گردشگری تهران یکی از جلوه‌های زیبای غرفه‌ها، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان‌ها بود. در کنار آن شاهد حضور گروه‌های مختلف اقوام با لباس‌های محلی و سنتی هستیم که هر کدام در جای خود دارای اهمیت است.

خزعلی ادامه داد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی نیز از این نمایشگاه به عمل آمده و با توجه به این حجم از استقبال مردم به نظر می‌رسد احیا و رونق صنعت گردشگری و نیز احیای صنایع‌دستی دارای اهمیت است و باید از این فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

او در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: گردشگری و صنایع‌دستی در تولید اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای حمایت از این دو حوزه انجام شده است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha