بازدید معاون امور حقوقی و ومجلس وزارت میراث‌فرهنگی از غرفه استان تهران

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از غرفه استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته بازدیدکرد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، جواد واحدی به ویژگی‌های خاصی که در حوزه میراث، طبیعت و صنایع‌دستی استان تهران و مناطق اطراف آن وجود دارد، اشاره کرد و گفت: غرفه استان تهران از المان‌ها و کارهای نوین و جالبی در طراحی استفاده کرده‌ است و نسبت به سال گذشته، این غرفه دارای کارهای خلاقانه بیشتری است که توانسته جذابیت خاص خود را نسبت به استان‌های دیگر به اثبات برساند.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه با توجه به اینکه نیازمندی‌های حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت است، افزود:  نتیجه پیگیری‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری بسیار  تحسین برانگیز است و با تلاش‌های آنان، بسته سرمایه‌گذاری برای استان تهران طراحی شده است.

او تصریح کرد: سرمایه‌گذاری برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری، به خصوص در شهر تهران و احداث هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری، در دستور کار استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112702001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha