۵ شرکت رزرواسیون گردشگری در شهرستان رامسر مجوز می‌گیرند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از ثبت درخواست ۵ شرکت رزرواسیون گردشگری در شهرستان رامسر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادرسحرخیز اظهار کرد: با حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای فعالیت سایت‌های رزرواسیون گردشگری با نظارت اداره میراث‌فرهنگی رامسر به زودی شاهد توزیع اقتصاد گردشگری در تمام نقاط شهرستان رامسر خواهیم بود. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر افزود: قرن ارتباطات اینترتی این موضوع مهم را ثابت می‌کند که تولید محتوا چقدر می‌تواند در جذب مخاطب موثر باشد.

 سحرخیز تقاضای روژافزون ایجاد مراکز رزرواسیون اینترنتی این نوید را می‌دهد که فضای سالم رقابت سبب خدمات بهتر به گردشگران خواهد شد.

او همچنین با اشاره به روش‌های سنتی و کیوسک‌های خانه مسافر که تعداد آنها به بیش از ۱۰۰ واحد رسیده، بیان کرد: این کیوسک‌ها نقش کمرنگی در جذب گردشگران ایفا می‌کنند و علاوه بر آن با ادامه نقش سنتی خود باعث صدمه به اقتصاد گردشگری شهرستان رامسر شده‌اند و باید این گونه مراکز به روزرسانی شوند و با تجهیز و تکمیل امکانات خود بستر خوب وب گردی را ایجاد کنند در غیر این صورت محکوم به فنا هستند و نمی‌توانند با سایت‌های رزرواسیون رقابت کنند.

سحرخیز از ثبت درخواست ۵ شرکت رزرواسیون گردشگری در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: بستر تبلیغاتی خوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و همچنین صنایع‌دستی فراهم خواهد شد و این اداره از تمام ظرفیت کارشناسی خود برای تولید محتوا استفاده خواهد کرد تا بتوانیم اقتصاد گردشگری را پررونق‌تر از قبل توسعه دهیم .

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر همچنین اشاره کرد: در سطح شهرستان واحدهای گردشگری متنوعی وجود دارد که همگی نیازمند به معرفی هستند و با کمک فضای وب این امکان را برای انتخاب مقصد مناسب گردشگری فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha