فروشگاه اینترنتی هفت گالری مازندران افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح فروشگاه اینترنتی فروش صنایع‌دستی با عنوان هفت گالری در غرفه مازندران در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴ ایران، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اشاره به رونمایی از فروشگاه اینترنتی خرید و فروش محصولات صنایع‌دستی با عنوان هفت گالری در نمایشگاه بین المللی اکسپو ایران که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی اقلام و دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان را به زبان‌های عربی و انگلیسی عرضه می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، افزود: این فروشگاه اینترنتی از سال ۹۷ با تعداد ۵۰ هنرمند و ۵۰۰ قلم محصول در سایت خود به زبان فارسی آغاز به کار کرد و در حال حاضر با ۲۵۰هنرمند و تعداد بیش از ۲هزار قلم محصول سایت خود را به دو زبان دیگر بین المللی ارتقا داده است.

او به امکان دست‌یابی به بازارهای بین‌المللی مانند کانادا، انگلیس، عمارات و همچنین توسعه مباحث صادرات و قابلیت فروش بین المللی و صادرات صنایع‌دستی از طریق این سایت اشاره کرد.

ایزدی تصریح کرد: سایت فروشگاهی صنایع‌دستی هفت گالری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و سازمان فنآوری و اطلاعات استان به نتیجه رسیده است و زمینه مناسبی برای عرضه الکترونیک و فروش بین‌المللی صنایع‌دستی ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یادآور شد: برای توسعه صنایع‌دستی توجه به فناوری‌های جدید، اجرای آلمان‌های بومی و محلی و اصالت کالاهای تولید شده الزامی است.

نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha