تیمارگشت کویر، نخستین شرکت تاکسی آفرود برای علاقه‌مندان طبیعت‌گردی

مدیرعامل شرکت «تیمار گشت کویر» گفت: این نخستین باری است که در نمایشگاه حضور پیدا کردم و نکته جالب و مثبت آن برای ما حضور، آشنایی و ارتباط با همکاران مان بوده است.

الهام اسدی، مدیرعامل شرکت «تیمار گشت کویر» و کار آفرین با اشاره به فعالیت این شرکت خصوصی در حوزه گردشگری به میراث آریا گفت: شرکت ما اولین تاکسی آفرود در ایران و جهان است. کارهای دانش بنیان این شرکت انجام شده است و درحال حاضر در مرحله تایید هستیم. در هر نقطه ای از ایران اگر کسی بخواهد به مناطق طبیعت گردی سفر کند، تیمارگشت کویر برایش ماشین آفرود به همراه راننده اعزام می کند. رانندگان ما همگی دارای کارت راهنما از کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران هستند.

وی افزود: در واقع رانندگان ما صرفا راننده نیستند و نقش راهنما را نیز دارند. قبل از شروع فعالیت این شرکت ما 4 الی 5 سال برای زیر ساخت کار زمان صرف کردیم. سفرهای شرکت تیمارگشت از ابتدا تا انتها بیمه می شوند. شرکت پشتیبانی فنی نیز دارد.

اسدی با اشاره به اینکه با آغاز فعالیت جریان این شرکت تا کنون برای 4000 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده ایم، عنوان کرد: با وجود اینکه به مسئولان قول اشتغال زایی برای 800 نفر را داده بودیم اما الان چند برابر این عدد مشغول به کار هستند.

به گفته مدیر عامل شرکت «تیمار گشت کویر»، اکثر افرادی که به غرفه ما می آیند، جزو همکاران ما هستند؛ مانند آژانس های مسافرتی، هتل داران و افرادی که اقامتگاه بومگردی دارند. یکی از مهم ترین اهداف ما حمایت از کسب و کارهای بومی است و در تمام ایران سرویس دهی انجام میدهیم. افرادی که در تمام استان های ایران اقامتگاه بومگردی داشته و دغدغه گشت و گذار مهمانان و جذابیت محیطی آنها را دارند به ما مراجعه می کنند تا در این رابطه از ما خدمات بگیرند.

وی همچنین توضیح داد: کسانی که به غرفه ما می آیند بیشتر با ما و فعالیت هایمان آشنا میشوند. تمام تلاش ما برطرف کردن دغدغه افرادی است که اهل سفر و طبیعت گردی هستند و میخواهند با ماشین آفرود این تجربه را به دست آورند. حضور در نمایشگاه گردشگری نقش زیادی در شناخته شدن ما داشته است. از اردیبهشت که فعالیت خود را آغاز کردیم خیلی بین مردم شناخته شده نبودیم.

اسدی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر نیز سفرهای جاری بسیاری داریم و در این راستا با بانک ملت، بانک پارسیان و همراه اول قرارداد بستیم. ما در اپلیکیشن اوانو نیز حضور داریم و کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده میکنند به راحتی می توانند از ما خدمات دریافت کنند.

این کارآفرین در پایان گفت: این نخستین باری است که در نمایشگاه حضور پیدا کردم و نکته جالب و مثبت آن برای ما حضور، آشنایی و ارتباط با همکاران مان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha