جلب مشارکت بخش خصوصی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع‌ اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از جلب مشارکت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، احسان محمدی سه‌شنبه اول اسفند ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: در همایش فرصت‌ها و لولویت‌های سرمایه‌گذاری مازندران ۱۸ بسته سرمایه‌گذاری برای جلب سرمایه‌گذار معرفی می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع‌ اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان، افزود: در حال حاضر ۲۱۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مازندران با حجم سرمایه‌گذاری ۳۴۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است که با بهره‌برداری ازاین پروژه‌ها ۶هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

محمدی گفت: مازندران با وجود داشتن پتانسیل های بالای گردشگری نیاز به تامین زیر ساخت‌های مناسب در راستای افزایش جذب گردشگر دارد. تامین امکانات مناسب نظیر: هتل، مکان‌های تفریحی، احیا و بازسازی مناطق گردشگری و تمامی تاسیسات موردنیاز گردشگر برای توسعه این صنعت الزامی است که تامین این مهم نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

او با اشاره به برخی از چالش‌های موجود در حوزة سرمایه‌گذاری گردشگری در مازندران، تصریح کرد: مشکلات سرمایه‌گذاری در بسته‌های تعریف شده سرمایه‌گذاری موجود مرتفع شده و همکارانمان برای هرگونه مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری آمادگی دارند.

همایش فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری پنجشنبه سوم اسفند ماه جاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120100047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha