تقدیر استاندار اردبیل از عملکرد میراث‌فرهنگی در بازاریابی خارجی

استاندار اردبیل گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در بازاریابی خارجی رتبه نخست را کسب کرده که قابل توجه و قدردانی است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: میراث‌فرهنگی اردبیل در بازاریابی خارجی رتبه نخست کشور را کسب کرده که این عملکرد قابل توجه و قدردانی است.

استاندار اردبیل افزود: همچنین اداره کل میراث‌فرهنگی استان در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو عملکرد موفقی داشت که نتیجه آن را مسیر توسعه استان و صنعت گردشگری می‌بینیم.

او تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید باید سرلوحه اقدامات دولت و دستگاه‌های دولتی در سطح استان باشد و همه نهادها باید برای آن تلاش کنند.

عاملی با اشاره به ظرفیت گردشگری استان به ویژه در حوزه گردشگری سلامت ادامه داد: با توجه به معرفی توانمندی‌های استان در عرصه بین‌المللی، تلاش ما بر این است تا در سال آینده نیز با جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی در این بخش بتوانیم به تولید ثروت در استان کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120700270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha