پایش بناهای تاریخی استان اصفهان پس از بارش اولین برف زمستانی انجام شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ابلاغ دستور پایش تمامی بناهای تاریخی استان اصفهان پس از بارش برف زمستانی که از روز گذشته آغازشده بود، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۷ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به‌ پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر نفوذ توده‌ هوای سرد و بارشی در استان اصفهان به مدت بیش از ۷۲ ساعت، تمامی پرسنل بناهای تاریخی و کارکنان یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان از روز جمعه گذشته در تمامی استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به بارش سنگین برف در محور غرب استان اصفهان که در برخی مناطق همچون فریدن به بیش از ۵۰ سانتی‌متر رسیده، پرسنل این اداره‌کل در تمامی شهرستان‌های غرب استان ازجمله گلپایگان، خوانسار، بوئین و میاندشت، فریدون‌شهر، فریدن، چادگان و تیران و کرون در حال پایش بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این محور هستند.

او افزود: همچنین با توجه به بارش برق از نیمه‌شب گذشته در مرکز استان، به‌ویژه شهر تاریخی اصفهان، پرسنل یگان حفاظت میراث‌فرهنگی و بناهای تاریخی از صبح امروز مشغول به پایش بناهای تاریخی و محوطه‌های گردشگری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120700276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha