علاقه‌مندی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از درخواست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آبی استان، گفت: استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی استان وجود دارد و با توجه به پتانسیل‌های موجود در سدها و دریاچه‌های استان سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند فرصت ویژه‌ای برای توسعه مجموعه‌های گردشگری باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در مواردی مثل دریاچه شهیدغفاری پارس‌آباد سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز اصلی شمال استان و اولویت اداره کل میراث‌فرهنگی است که خوشبختانه سرمایه‌گذاران متقاضی هم آماده فعالیت در این منطقه هستند.

او تاکید کرد: در جلسه امروز با حضور نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای طرح‌های موجود در حوزه گردشگری آبی و درخواست‌های سرمایه‌گذاران برای چند سد و دریاچه استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سرمایه‌گذاران متقاضی با تکمیل طرح‌های خود به شرکت آب منطقه‌ای مراجعه کنند.

محمدی ادیب ادامه داد: طرح‌های سرمایه‌گذاری بررسی شده در این جلسه مربوط به دریاچه شهید غفاری پارس‌آباد، سد الماس، سد گیوی، سد احمد بیگلو مشگین‌شهر، سد سرخاب نیر و سد قوری چای بودند که با اجرایی شدن این طرح‌ها ظرفیت مهمی به حوزه گردشگری آبی استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120700286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha