لزوم همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بر لزوم همکاری و هم‌افزایی موثر و مطلوب میان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، کیومرث حبیبی روز چهارشنبه ٩ اسفندماه در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور معاون امور جنگل سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان و مدیران دستگاه‌های عضو ستاد در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رویداد نوروز به‌عنوان یکی از آئین‌ها و سنت‌ها، بیش از شش هزار سال است که به صورت غیررسمی انسان‌ها را کنار هم جمع می‌کند و علیرغم تحولاتی که در دنیا اتفاق افتاده، این جشن و آیین همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه این آیین در مناطق کردنشین طی چند سال اخیر، نشر و نمای خاصی داشته است، افزود: کردستان یکی از پایلوت‌هایی است که این رویداد همواره در آن نشر و نمای خاصی دارد.

او ضمن تأکید بر تأمین امنیت و آسایش گردشگران نوروزی و قدردانی از عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ارائه خدمات به مسافران و زائران در سال‌جاری، عنوان کرد:  نیاز است تا با حفظ وضع موجود، زمینه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ایجاد شود.

حبیبی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد زیباسازی ورودی‌های استان است، یادآور شد: ورودی هر شهر نماد آن شهر است و اگر ورودی‌ها ساماندهی شود اقداماتی که برای آماده‌سازی شهر انجام شده نمود می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بیان کرد: اطلاع‌رسانی و آمار گردشگران استان باید از طریق دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان اعلام شود.

او گفت: امیدواریم با آمادگی تمام دستگاه‎‌های مرتبط و با ایجاد امکانات مطلوب و خدمات شایسته به گردشگران و مسافران، انگیزه حضور دوباره آنان در کردستان را فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته‌های عضو این ستاد به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در راستای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120900447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha