لزوم بازدید نظارتی منظم از واحدهای پذیرایی/ برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ملکان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملکان در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ملکان، ضمن اعلام خبر برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت نوروز، بر اهمیت بازدیدهای نظارتی از واحدهای پذیرایی در ملکان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملکان، مهراب نکویی روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ ضمن تأکید بر بازدیدهای نظارتی از واحدهای پذیرایی در ایام نوروز گفت: در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر ملکان با حضور معاون عمرانی فرماندار و معاون دادستان ملکان بر لزوم انجام بازرسی و بازدیدهای نظارتی منظم برای کنترل بازار، همچنین نظارت بر کیفیت خدمات واحدهای پذیرایی و گردشگری تأکید شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملکان ادامه داد: مرغوبیت در کیفیت و خدمات‌رسانی مطلوب در واحدهای پذیرایی و گردشگری بالاخص در ایام نوروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او خاطرنشان کرد: همچنین در آستانه عید نوروز نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های هنرمندان در محل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملکان دایر خواهد شد که هنرمندان و فعالان این حوزه آثار خود را در معرض دید عموم و مسافران نوروزی به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121300599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha