یزد آماده میزبانی از سفرای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از برگزاری جلسه فشرده‌ای برای فراهم‌شدن مقدمات سفر ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی مهمان یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، محمدعلی شاه‌حسینی به برگزاری جلسه فشرده‌ای برای فراهم‌شدن مقدمات سفر ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی مهمان یزد اشاره کرد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های سفر سفرای کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا به یزد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: دبیرکل اکو و ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر این هفته در برنامه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در استان شرکت می‌کنند.

شاه‌حسینی افزود: ملاقات با استاندار یزد، بازدید از چند مجموعه گردشگری و نشست با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا برای در یزد است.

او در ادامه گفت: این اتفاق گامی بسیار اثرگذار برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی تمامی استان‌های کشور به‌ویژه این شهر میراث جهانی و استان دارالعباده و دارالعلم یزد است و برنامه‌های این رویداد مهم نیز به‌مرور اجرا می‌شود.

 شهر میراث جهانی یزد به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی (ACD) میزبان ۱۴ سفیر و نماینده این کشورها است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha