آماده‌سازی ۱۰۴ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرش میهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۴ مدرسه آماده پذیرایی و اسکان از مسافران و میهمانان نوروزی در سراسر این استان است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه اظهار کرد: از مجموع ۱۰۴ مدرسه تدارک دیده‌ شده برای اسکان مسافران نوروزی، شهرستان بویراحمد ۳۵ مدرسه، گچساران ۲۶، باشت ۸، چاروسا ۷، کهگیلویه ۶، چرام ۶، بهمئی ۵، دنا ۴، دیشموک ۲، لنده ۲، دیشموک ۲، مارگون ۲ و لوداب یک مدرسه در نظر گرفته‌ شده است. 

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرفیت پذیرش این تعداد مدرسه سه هزار و ۴۰۰ نفر در شبانه‌روز است.

عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۶۷۸ کلاس درس آماده‌سازی شده برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی، ۱۲ کلاس آن از نوع ویژه، ۱۵۰ کلاس از  نوع و درجه الف، ۲۶۴ کلاس از نوع و درجه ب و بقیه عادی است.

عزت خواه ادامه داد: ۴۹۷ نفر عوامل اجرایی کار ثبت‌نام، اسکان و هدایت مسافران و میهمانان نوروزی را بر عهده‌دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت اسکان در این تعداد مدرسه و کلاس درس در استان کهگیلویه و بویراحمد را فرهنگیان و خانواده‌های آنان دانست و بیان کرد: مسافران و میهمانان نوروزی چنانچه قصد مسافرت به استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سامانه my medu.ir، در قسمت رفاهی، سامانه رفاهی فرهنگیان و کلیک بر روی رزرو فرهنگی، نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha