آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر اردبیل برای تعطیلات نوروزی

با برگزاری دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد گزارش اقدامات خود برای سفرهای نوروزی را ارائه کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل امروز ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فرمانداران و شهرداران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی قرار داریم و انتظار می‌رود که سفرهای نوروزی از انتهای هفته پیش رو آغاز شود، لازم است که تمامی دستگاه‌ها اقدامات خود را برای استقبال از مسافران نوروزی نهایی کنند.

کمال‌الدین میرجعفریان افزود: همه شهرستان‌ها در اولین فرصت جلسه شورای ترافیک را برگزار کنند و درمورد موانع ترافیکی و مشکلات موجود تصمیم‌گیری شود تا در زمان حضور مسافران، شهروندان و گردشگران با مشکلات ترافیکی روبرو نشوند.

او تاکید کرد: تنظیف معابر به ویژه ورودی شهرها و نظارت بر قیمت و کیفیت خدمات عرضه شده در تمامی واحدهای خدمات‌رسان از جمله دیگر اقدامات مهمی است که باید به صورت مستمر انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: تمامی مجموعه‌های گردشگری و اقامتی استان در حال حاضر آماده خدمات‌رسانی به گردشگران ورودی به استان و مسافران نوروزی هستند و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: کمیته نظارت ستاد خدمات سفر متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلف مرتبط به صورت مستمر بازدیدهای نظارتی خود را به ویژه در محورهای مهم استان انجام می‌دهد و درصورت مشاهده هرگونه تخلف در کیفیت و نرخ خدمات ارائه شده برخوردهای قانونی از سوی این کمیته انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha