اینفلوئنسرهای کشور چین از آرامگاه فردوسی بازدید کردند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ۱۱ «اینفلوئنسر» اهل کشور چین از آرامگاه فردوسی در مشهد بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی سید جواد موسوی پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ افزود: این اینفلوئنسرها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از آثار تاریخی مشهد، حرم رضوی و آرامگاه فردوسی بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: معرفی این ظرفیت‌ها می‌تواند در آینده نه چندان دور خراسان رضوی را به عنوان یکی از کانون‌های اصلی ورود گردشگران بین المللی بدل کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی در پروژه «ایران سلام»، هم‌زمان با عید بهاره چینی به مدت چهار روز( ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه) از مسیر جاده ابریشم در خراسان رضوی بازدید کردند.

موسوی گفت: بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های داورزن، سبزوار، نیشابور، مشهد و طرقبه شاندیز از برنامه های دیگر این گروه اینفلوئنسر است.

استان خراسان رضوی با دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری از جمله تعداد ۲ هزار و ۴۲ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در فهرست آثار ملی و هشت اثر ثبت شده در فهرست یونسکو، سالانه میزبان بیش از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha