فعالیت گشت‌های مشترک ‌نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، از آغاز به کار گشت‌های مشترک ‌نوروزی در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: گشت‌های مشترک نوروزی ویژه شب عید و ماه رمضان باهدف خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران و مردم تا ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بر اصناف مختلف نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح یک‌ماهه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان سمت و بسیج اصناف، بازار را مورد پایش و رسیدگی قرار می‌دهند.

او تصریح کرد: در اولین روز از اجرای این طرح، با نظارت دقیق بازرسان، ۷ واحد صنفی به دلیل تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت  و صدور برگ خرید فروش و یا نداشتن مستندات قانونی و پروانه کسب،  مهروموم و پرونده آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی عنوان کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ پرونده صنفی متخلف تشکیل شد که این تعداد به ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

لقمانی همچنین به واحدهای صنفی که حقوق شهروندان را رعایت نمی‌کنند هشدار داد و تأکید کرد: در صورت تکرار تخلف برابر قانون از ۱۰ تا ۵۰ برابر جریمه نقدی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121900986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha