برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ۱۵ نقطه استان سمنان در نوروز ۱۴۰۳

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در ١۵ نقطه استان سمنان در نوروز ۱۴۰۳ نمایشگاه صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: با آغاز سال جدید، در ۱۵ نقطه استان، نمایشگاه صنایع‌دستی به همت ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌ها و همکاری شهرداری‌ها فعالیت خود را برای نمایش و فروش آثار هنرمندان استان آغاز خواهند کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: طی ایام نوروز ۱۴۰۳ مسافران و گردشگران می‌توانند با سفر به هشت شهرستان‌ استان سمنان در کنار حضور در نوروزگاه‌ها از ۲۰۰ غرفه برپا شده صنایع‌دستی بازدید کنند.

او گفت: برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در افزایش ماندگاری مسافران، رونق اقتصادی و معرفی صنایع‌دستی استان نقش بسزایی دارد.

سلطانی‌پور بابیان اینکه در استان سمنان ۱۸ فروشگاه مجاز صنایع‌دستی نیز مشغول به فعالیت هستند، افزود: مسافران و گردشگران در استان سمنان می‌توانند علاوه بر خرید از بازارچه‌های صنایع‌دستی، با حضور در فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی، ضمن آشنایی با انواع صنایع‌دستی استان سمنان، به خرید بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha