جلسه خدمات سفر بندرانزلی برگزار شد

جلسه ستاد سفر شهرستان بندرانزلی با حضور فرماندار و اعضای کمیته‌های اجرایی ستاد خدمات سفر در محل فرمانداری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، اسماعیل ساحلی با بیان این خبر گفت: جلسه ستاد خدمات سفر بندرانزلی با حضور فرماندار و اعضای کمیته‌های اجرایی ستاد خدمات سفر در روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد سفر بندرانزلی افزود: به منظور حفظ سفر ایمن مسافران و نزدیک شدن به سال جدید، مقرر شد خط‌کشی جادهای مسیر حسن‌رود، رنگ‌آمیزی خطوط و گاردریل‌ها و شستشوی علائم راهنمایی رانندگی، ترمیم چراغ‌های خطر جاده‌ها هرچه سریع‌تر انجام شود.

او بیان کرد: همچنین مقرر شد به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت بر سرویس‌های بهداشتی بصورت مستمر انجام شود و نیز به منظور دسترسی مسافران برای ادای فریضه نماز درب مساجد بین راهی باز باشند.

ساحلی با توجه به گردشگری دریایی شهرستان بندرانزلی عنوان کرد: ایمن‌سازی ترددهای دریایی به طور جدی دستور کار قرار گرفت. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر بندرانزلی تصریح کرد: استقرار گروه‌های هلال احمر و اورژانس در سطح شهرستان و منطقه آزاد، نصب غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهر، ایجاد پارکینگ در سواحل برای رفاه حال مسافران، برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ از افطار تا سحر در شهرستان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha