آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش طرح نوروزی چشم به راهیم از ۲۵ اسفند به مدت ۱۸ روز در استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، حمید رضا پیمان‌جو امروز ۲۴اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: شعار این اداره‌کل در استان «راننده گرامی، با رعایت قانون رانندگی حین سفر سفر شماهم به پویش چشم انتظاری #بپیوندید» است. 

پیمان جو با اشاره به اینکه محورهای کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز بسیار پرتردد است، بیان کرد:   تمام امکانات لازم برای سفر ایمن گردشگران و مسافران در محورهای مواصلاتی استان فراهم شده است. 

 عضو کمیته حمل و نقل جاده‌ای ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز تصریح کرد: در این راستا راهداران با تجهیزات و ماشین‌آلات در محورهای مختلف استان به ویژه نقاط پر حادثه مستقر شده‌اند. 

او ادامه داد: روشنایی تونل‌های محورهای مواصلاتی، نصب نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز، نصب تابلو اطلاعاتی، روکش و لکه گیری آسفالت محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل برای استقبال از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha