۱۴۴ پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمای سفر در استان تهران فعال است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه مجموعه استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، گفت: ۱۴۴ پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمای سفر در استان تهران فعال است.

به‌گزارش میراث‌آریا، میرمحمد غراوی امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ با بیان این که اظهار کرد: با توجه به گستردگی مناطق گردشگری تهران ۱۴۴ پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمای سفر تحت نظارت گردشگری در مناطق عبوری مسافران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که متشکل از پایگاه‌های شهرداری‌ها، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر با ۱۷ پایگاه ثابت بین شهری، هشت پایگاه موقت بین شهری، پنج پایگاه موقت توانا (خواهران) و یک پایگاه موقت هوایی، سه پایگاه ثابت امداد و نجات کوهستان، یک پایگاه مرکز کنترل عملیات، ۲۲ مرکز کشیک پاسخگویی اضطراری با فعالیت ۷۱۴۰ نفر کار خود را از ۲۴ اسفند آغاز کرده و تا ۱۵ فرورردین ماه ادامه می‌دهد.

او اضافه کرد: همچنین ۲۹۹ پایگاه اورژانس، ۴۴ پایگاه جاده‌ای، دو پایگاه هوایی با ۳۱۰۰ نیروی متخصص نیز کار خود را آغاز و تا اتمام سفرهای نوروزی فعالیت خواهند کرد.

غراوی افزود: ۴۰۰ نیروی راهداری استان تهران نیز در کنار دیگر نیروهای فعال ویژه ایام نوروز با در اختیار داشتن ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات در سطح جاده‌ها و راهدارخانه‌ها حضور داشته و در صورت نیاز اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اهمیت حضور نیروهای پلیس در جاده‌ها و مناطق شهری گفت: ۱۶۵ نیروی پلیس در پلیس راه غرب در قالب چهار پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار و ۳۵ خودرو در کنار ۱۵۰ نیروی پلیس راه شرق استان با ۳۰ تیم گشت و هشت پایگاه ثابت و همراهی ۱۹۰ نیروی و پلیس راه پایتخت نیز با ۴۰ تیم گشت، هشت پایگاه ثابت و ۹ پایگاه موقت از روز گذشته تا پایان تعطیلات در محل‌های مشخص حضور دارند.

او یادآور شد: پنج پایگاه امداد خودرو در قالب ۳۵۰ تیم، ایران خودرو با ۴۷۳ ناوگان سیار و هفت پایگاه ثابت و سایپا با ۳۰۰ واحد سیار و ۱۰ پایگاه ثابت نیز به منظور خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی کار خود را از ۲۴ اسفند آغاز کرده و تا ۱۵ فروردین همپای دیگر عوامل در مسیرهای ارتباطی استان تهران ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha