یک مسابقه طلایی ویژه ایام نوروز برای شنوندگان

مسابقه رادیویی «هرم طلایی» از شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی در ایام نوروز روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود که در قالب پرسش و پاسخ از شنوندگان، تغذیه صحیح نیز آموزش داده می‌شود. 

به گزارش میراث آریا، ایده مسابقه رادیویی هرم طلایی برگرفته از هرم غذایی بوده که در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات شامل نان و غلات، میوه و سبزی، لبنیات پروتئین و چربی و شیرینی هاست.

به گفته سولماز عطایی، تهیه کننده در هر مسابقه 2 شنونده با یکدیگر رقابت می‌کنند و سئوالات تلفنی از آن‌ها پرسیده می‌شود و باید پاسخ بدهند. اگر شرکت کننده بتواند ۱۰۰ امتیاز را بگیرد وارد قله خواهد شد. همچنین بی‌ام آی شرکت کنندگان هم گرفته می‌شود. 

این مسابقه در ایام نوروز به مدت نیم ساعت پخش می‌شود. شرکت کنندگان از شنبه تا سه شنبه با یکدیگر رقابت می‌کنند و نفرات فینالیست روز چهارشنبه با هم مسابقه خواهند داد. هدف از تولید این برنامه آموزش تغذیه سالم به شنوندگان است.

تا به امروز بازخورد شنوندگان بسیار خوب بوده و جزو برنامه‌های منتخب است. همچنین این مسابقه راهی بخش نهایی جشنواره پژواک رادیو شده که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود. گویندگی این برنامه هم به عهده رضا شجاعی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha