مسافران نوروزی می‌توانند از کارگاه‌های فعال صنایع‌دستی گیلان بازدید کنند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گیلان از اجرای طرح کارگاه گردی صنایع‌دستی برای آشنائی مسافران با محصولات صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، مصطفی خانعلی نژاد با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی و تورگردانی در نوروز می‌توانند در قالب طرح کارگاه گردی به کارگاه‌های صنایع‌دستی فعال استان مراجعه کرده و از نزدیک با روند تولید صنایع‌دستی آشنا شوند.

 معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان افزود: این طرح در ایام نوروز ۱۴۰۳ در استان اجرا می‌شود و تعداد ۸ کارگاه‌ صنایع‌دستی سطح استان برای گنجاندن در برنامه بازدید مسافران انتخاب‌شده‌اند.

او با اشاره به این‌که علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات کارگاه‌های فعال در این طرح را از پرتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ‘ گیلان به آدرس https://gilan.mcth.ir/ و یا شماره ۳۳۶۱۸۴۶۶-۰۱۳ معاونت صنایع‌دستی دریافت کنند، تأکید کرد: مسافران نوروزی امکان خرید تولیدات صنایع‌دستی را در بازدید کارگاهی خواهند داشت و این ظرفیت نیز می‌تواند به رونق کارگاه‌ها منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha