ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان از طریق بیلبوردهای جاده‌ای معرفی می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان با هشت بیلبورد در محورهای مواصلاتی این استان معرفی می‌شوند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده گفت: به مناسبت فرارسیدن سال نو باهدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان به مسافران و گردشگران نوروزی، هشت بیلبورد در محورهای مواصلاتی این استان سمنان نصب شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با توجه به اینکه سمنان یک استان مواصلاتی بین چند استان بزرگ کشور، هم‌جوار با پایتخت کشور و در مسیر حرم امام رضا(ع) است، نصب بیلبوردها در جهت معرفی و آشنایی بیشتر مسافران عبوری با ظرفیت‌های استان در محورهای مواصلاتی آن می‌تواند در حوزه تبلیغات و بازاریابی و جذب گردشگر نقش بسزایی را ایفا کند.

او با اشاره اینکه صنعت گردشگری در دنیای امروز یکی از صنایع پرسود ازلحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که تابلوهای گردشگری نقش ویژه‌ای در جذب گردشگر و معرفی بناها در این صنعت ایفا می‌کند، گفت: تعداد دو بیلبورد در شهرستان شاهرود، دو بیلبورد در شهرستان دامغان، دو بیلبورد در شهرستان میامی، یک بیلبورد در شهرستان سمنان، یک بیلبورد در شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان نصب‌شده است.

کرم‌زاده افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در تمامی بیلبوردهای گردشگری استان سمنان، نرم‌افزار جامع گردشگری پارکوپلو قرار داده‌ شده است تا مسافران با نصب آن به‌تمامی اطلاعات گردشگری استان که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی، انتشارات، تبلیغات مجازی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌ای بتوانیم استان را به بهترین نحو به گردشگران معرفی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha