وضعیت ستاد سفر اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران مطلوب ارزیابی شد

مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وضعیت ستاد سفر اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران را مطلوب ارزیابی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عصر روز گذشته پنجم فروردین‌ماه نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با حضور مهران زینلیان قائم‌مقام ستاد سفر استان، حمیدرضا محققیان دبیر ستاد سفر استان، هادی میرزائی ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در استان اصفهان و سایر اعضاء در محل پایگاه جهانی میدان امام(ره) ( نقش‌جهان) برگزار شد.

در این نشست هادی میرزایی با ایراد سخنانی تصریح کرد: نوروز امسال را همراه با ثبت جهانی آیین افطار و ثبت جهانی نوروز در فهرست میراث بشری آغاز کردیم، لذا خرسندیم که این دو مقوله فرهنگی اصیل ایرانی در اصفهان به نیکی موردتوجه واقع‌شده است.

او افزود: خوشبختانه آمارها حاکی است که اصفهان در حال حاضر رتبه دوم بازدیدها را در کل کشور به خود اختصاص داده و این در حالی است که طی سه روز بررسی‌های به‌عمل‌آمده در پهنه استان مشخص شد که وضعیت ستاد سفر استان اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران مطلوب بود و میزان رضایتمندی گردشگران از خدمات نوروزبانان بی نوروز بالاست.

میرزایی تصریح کرد: امید می‌رود تا با همکاری نهادهای فرهنگی سنت افطاری سنتی و سنت‌های نوروز در اماکن تاریخی برای گردشگران نوروزی معرفی شود

انتهای پیام/

کد خبر 1403010601019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha