بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ایستگاه نوروزی زاهدان  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان از بازدید نوروزی استاندار سیستان و بلوچستان از ایستگاه خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، جواد خدری نهم فروردین‌ماه اظهار کرد: همزمان با فعال‌شدن ستاد خدمات سفر در استان و شهرستان زاهدان، ایستگاه‌های راهنمای مسافر و خدمات‌رسانی به گردشگران در چند نقطه شهر فعال شد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان افزود: این ایستگاه‌ها در نقاط مختلف و در قالب سیاه‌چادرها از جمله فرودگاه و ورودی شهر  پارک‌ها دایر شده است که در این مکان‌ها علاوه بر ارائه بروشورهای تبلیغاتی و معرفی شهرستان و جاذبه‌های تاریخی، نسبت اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و خانوادگی نیز اقدام می‌شود.  

به گفته او، اجرای موسیقی محلی، پهن کرده سفره افطار ساده ویژه مسافران و مردم، پذیرایی از گردشگران با غذاهای بومی محلی منطقه و... از جمله برنامه هایی است که در این مدت انجام شده است.  

خدری ادامه داد: در این ایستگاه‌ها از حمایت و حضور سایر نهادهای عضو ستاد خدمات سفر از جمله هلال احمر، اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری و... نیز استفاده شده است و به صورت مرتب در این ایستگاه‌ها حضور داشته و مشغول ارائه خدمات به مسافران هستند.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زاهدان افزود: بازدیدهای دوره‌ای متفاوتی از نحوه خدمت‌رسانی ها توسط مسئولین و ناظران ستاد خدمات سفر استان انجام می‌شود در مورخ نهم فروردین ماه نیز استاندار سیستان و بلوچستان و هیات همراه از محل ایستگاه ورودی شهرستان زاهدان بازدید به عمل آورد.  

او افزود: محمد کرمی در این بازدید ضمن خداقوت گویی به اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان زاهدان بر افزایش و بهبود کمیت و کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران و تداوم این روند تا پایان زمان سفرهای نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha