تمهیدات ویژه برای بازگشت مسافران نوروزی سمنان در نظر گرفته‌ شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: برای بازگشت مسافران نوروزی، تمهیدات ویژه‌ای در استان سمنان در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، محمد حمیدی در دوازدهمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان که روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت زائران امام هشتم (ع)، تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی قرار دارند و تمهیدات ویژه‌ای برای بازگشت مسافران نوروزی در استان سمنان در نظر گرفته‌شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: تمام مراکز اقامتی و پذیرایی و فضاهای اسکان موقت، مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان‌های اضطراری در نظر گرفته‌ شده‌اند.

محمد حمیدی با توجه به بروز اکثر تصادف‌های منجر به فوت تعطیلات نوروز جاده‌های استان براثر خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو رانندگان ناشی از خستگی از همه مسافران خواست با صبر و حوصله و بدون عجله و با استراحت کافی وارد جاده‌های استان سمنان شوند و فریب مسیر به‌ظاهر باز و آزاد را نخورند.

او گفت: با توجه به گزارش‌های هواشناسی، در روزهای آینده ممکن است در استان با برودت هوا مواجه شویم که این موضوع مستلزم آن است تا دستگاه‌های خدمت رسان در آمادگی کامل باشند و زمینه اسکان مسافران در محل‌های اقامت رسمی، محل‌های اسکان آموزش‌وپرورش و اماکن اسکان غیررسمی و اضطراری مهیا باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: با توجه به تقارن سالروز شهادت حضرت علی(ع) و روز طبیعت در نوروز امسال، فرمانداران، محدودیت‌هایی را در اماکن تفریحی و پارک‌ها برای حفظ حرمت ایام قدر برای روز طبیعت در نظر بگیرند.

حمیدی یکی از مهم‌ترین ارکان خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران در نظارت دانست و افزود: در ایام باقی‌مانده به تعطیلات، گروه‌های بازرسی نظارت‌های خود را تقویت کنند تا از فرصت‌طلبی‌های برخی افراد سودجو در استان جلوگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha