تردد حدود ۱۲ میلیون دستگاه خودرو از راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۱۱میلیون و ۷۷۴هزار تردد خودرو در جاده‌های این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو بوده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، مهرداد آهکی سه‌شنبه ۱۴ فروردین اظهار کرد: بیشترین میزان تردد از جاده های این استان در سال ۱۴۰۳ مربوط به روزهای هفتم تا نهم فروردین ماه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت یک میلیون و ۲۰۴هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان یک میلیون و ۱۱۷هزار دستگاه خودرو بوده است.

او ادامه داد: آمار ورود و خروج خودروها از ابتدای طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶ درصد کاهش را نشان می دهد.

آهکی با بیان اینکه روازنه بین ۷۰۰هزار تا ۹۰۰هزار خودرو از جاده های این استان عبور می کنند،بیان کرد: این رقم روز گذشته ۸۱۵هزار دستگاه خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: جاده همدان- ساوه و مسیر همدان – سه‌راهی بهار پر تردد ترین جاده در نوروز امسال بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha