چهارمحال و بختیاری آماده پذیرایی از موج سوم سفرهاست/ بازارچه‌های عرضه صنایع‌دستی در استان دائمی می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر آمادگی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر گفت: این استان آماده پذیرایی از موج جدید مسافرت ها همزمان با عید فطر است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: امسال اقدامات ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان مطلوب بوده و وفاق، همدلی، توجه و احساسات مسئولیت باعث افزایش رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان شد.

او حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خدمات‌رسانی نوروزی را موفقیت‌آمیز دانست و افزود: تمامی اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان برای موج سوم سفرها در تعطیلات عید فطر در آماده‌باش کامل هستند.

حیدری بر آمادگی کامل امام‌زاده‌ها و مراکز اسکان مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و یادآور شد: ورودی‌های شهرهای استان سامان‌دهی می شود و برای میزبانی از مسافران و گردشگران آماده هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری دائمی و فعال بودن بازارچه‌ها و غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: قلعه‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و تاسیسات گردشگری استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به این استان آمادگی دارند.

او آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در تعطیلات پیش‌رو بیمارستان‌ها با گروه پزشکی و کادر سلامت کامل به‌همراه داروخانه‌ها و شیفت‌های بیمه‌ای در آماده‌باش کامل هستند.

حیدری یادآور شد: برای کاهش تصادفات جاده‌ای به‌ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرهای چهارمحال و بختیاری تمرکز و بر تفرج‌گاه‌های استان نظارت می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha