ثبت رکورد ۱۹۷ پرواز در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس هم‌زمان با موج سفرهای نوروزی مصادف با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی، محمود امانی‌بنی امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ درباره جزئیات اعزام و پذیرش مسافران و رشد سفرها اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشهدمقدس هم‌زمان با تعطیلات عید سعید فطر، شاهد رشد ورود زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) بود. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با بیان این‌که برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای موج سفرهای نوروزی، در سطح شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت، افزود: در روز جمعه (۲۴ فروردین‌ماه امسال)، شاهد ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس بودیم. 

او به میزان رشد نشست و برخاست پرواز در پیک سوم سفرهای نوروزی اشاره و تصریح کرد: بر همین اساس در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است. 

امانی‌بنی همچنین به میزان اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات عید فطر اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز در از ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه شاهد جابه‌جایی ۱۰۱هزار و ۲۵۳ مسافر بودیم که رشد ۲۴درصدی را نسبت به عید فطر سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012502756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha