بازدید از پروژه‌های گردشگری سرعین در راستای رصد مستمر پروژه‌های استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در راستای رصد مستمر پروژه‌های گردشگری استان از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان سرعین بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور در شهرستان سرعین از پروژه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این بازدید گفت: رصد پروژه‌های گردشگری استان برنامه هفتگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است و هر هفته از پروژه‌های یک شهرستان بازدید میدانی انجام و مشکلات احتمالی موجود در مسیر این پروژه‌ها بررسی می‌شود.

او تاکید کرد: پروژه‌های متعددی در شهرستان سرعین در مرحله احداث قرار دارند که امروز از تعدادی از این پروژه‌ها بازدید به عمل آمد و انتظار می‌رود با اتمام برخی از این پروژه‌ها به عنوان پروژه‌های پیشران شاهد تحول در گردشگری شهرستان و استان باشیم.

محمدی ادیب ادامه داد: پروژه پل معلق سه طبقه ورگه‌سران یکی از پروژه‌های مهم شهرستان سرعین است که فاز اول این پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا است و طبق پیش‌بینی سرمایه‌گذار تا ابتدای فصل تابستان فاز اول این پروژه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تسهیل‌گری‌های مختلفی برای پروژه‌های گردشگری از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اتفاق می‌افتد که علاوه بر همکاری لازم در مراحل صدور مجوزها و اخذ استعلامات، در زمینه تامین زیرساخت‌ها و پرداخت تسهیلات حمایتی نیز اقدامات مختلفی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha