تشکل گردشگری در جزیره هرمز ایجاد شود/ اهتمام جدی به مقوله عفاف و حجاب در تأسیسات گردشگری

نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و روسای انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در تأسیسات گردشگری و ساماندهی گردشگری جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اشاره به لزوم رعایت حجاب در تأسیسات گردشگری گفت: روسای انجمن‌ها باید اهتمام جدی‌تری به مقوله حجاب و عفاف در تأسیسات و تورهای گردشگری داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بابیان به اینکه در برخورد با مسافران و گردشگران کم حجاب ضرورت امربه‌معروف و نهی از منکر ایجاب می‌کند، افزود: ضمن حفظ و رعایت حقوق مسافران و گردشگران رعایت شئونات اسلامی در تأسیسات و تورهای گردشگری استان مورد توجه قرار گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان ضمن تأکید بر ساماندهی گردشگری جزیره هرمز گفت: ایجاد یک تشکل گردشگری در جزیره هرمز با استفاده از توانمندی‌های بومیان و ظرفیت فعالان گردشگری و بهره‌گیری از امکانات موجود ضروری است.

محسنی اظهار کرد: ایجاد تشکل گردشگری تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف و توسعه‌ای گردشگری دارد که تقویت، توانمندسازی و حل مسائل و مشکلات صنعت گردشگری جزیره هرمز را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012802912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha