دوره آموزشی توانمندسازی برای مدیران تأسیسات گردشگری ایلام برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی برای مدیران تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی قوانین و مقررات بیمه و مالیات با حضور بیش از ۵۰ نفر از مدیران تأسیسات گردشگری در محل هتل زاگرس با تدریس مدرسان مجرب برگزار شد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام افزود: این دوره آموزشی با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری برای ارائه خدمات بهتر، دوره آموزشی توانمندسازی برای مدیران تمامی واحدها و تأسیسات گردشگری، دهیاران و اعضای شورای روستایی در استان برگزار شد.

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش‌های افزایش رضایتمندی گردشگران  آشنا می‌شوند.

شریفی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است، اضافه کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

همچنین در پایان دوره برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012802924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha