بازارچه صنایع‌دستی باید نشانگر هویت اردبیل باشد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: نمایش و عرضه محصولات متنوع صنایع‌دستی استان در بازارچه صنایع‌دستی می‌تواند هویت اردبیل را معرفی کند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب  ظهر امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دیدار با بهره‌برداران فروشگاه‌های بازارچه صنایع‌دستی اردبیل، گفت: بازارچه صنایع‌دستی اردبیل در محوطه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی محلی برای نمایش هویت استان با ارائه آثار متنوع است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: یکی از مشکلات موجود در حوزه صنایع‌دستی بحث بازاریابی است که علاوه بر سایر اقدامات لازم، فعال بودن بازارچه صنایع‌دستی در جوار مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی با ارائه محصولات متنوع صنایع‌دستی استان می‌تواند به این امر کمک کند.

او تاکید کرد: پیگیری برخی از مسائل مربوط به بازارچه صنایع‌دستی باید از سوی اهالی بازارچه اتفاق بیفتد و برای این منظور تشکیل هیات امنای بازارچه ضرورت دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی نیز در راستای معرفی بازارچه اقدامات مختلفی را در دستور کار دارد.

محمدی ادیب ادامه داد: تعامل و همکاری با صدا و سیما در راستای معرفی فعالان و محصولات صنایع‌دستی، مکاتبه با ادارات برای برای استفاده از محصولات، و نصب تابلوهای راهنما در سطح شهر از جمله اقداماتی است که برای رونق بازارچه صنایع‌دستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012802937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha