انتخاب سرمایه‌گذار بومی برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده استان گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: با پیگیری‌های دفتر ریاست‌جمهوری و استاندار گلستان، بن‌بست‌شکنی‌های طرح گردشگری جزیره آشوراده در حال انجام بوده در این راستا سرمایه‌گذار بومی استان انتخاب شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: مجوزهای لازم اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و روستای آن از طریق مراجع ذیصلاح ملی در حال پیگیری و انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های دفتر ریاست جمهوری و استاندار گلستان، امسال سال بن‌بست‌شکنی‌های بزرگی در اجرای طرح گردشگری آشوراده خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات استاندار گلستان، سرمایه‌گذار بومی استان برای اجرای طرح گردشگری این پروژه عظیم استان و کشور انتخاب‌شده و موافقت‌های اصولی لازم نیز صادر شده است.

ساوری گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال تسهیلات و اعتبارات خوبی از محل منابع ملی برای اجرای این طرح بزرگ گردشگری به استان  تزریق شود و شاهد عملیات اجرایی این طرح در گلستان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012902977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha